Sunday, December 27, 2009

~iN mEmoRy~(part 2)


Ni pulak kenangan sekitar abah aku masuk spital..mase ni time raye tahun lepas..sedih oooo...abah aku beraye kt spital. Abah aku kene tahan wad sbb jantung abah aku lembap n lemah.
Time ni ramai yg gilir2 jg abah aku..yg paling xsenang duduk mak aku la. Tp sume orang dlm umah 2 risau n xsenang duduk. Hari raye pun cm dh xrupe raye dh..sayu je.
Mase kt spital time kumpul sume my sibling abah dh bg pesan kt sume. Abah pesan suh pandai2 jg diri n walau pe jd sekalipun adik beradik tetap kene bersatu.

Ye abah anak2 abah akan selalu ingat pesan abah 2. Anak2 abah ni sume doakan abah selalu sihat n di lanjutkan usia. Family kita kn family yg bahagia..kn abah??!!!


mak aku sampai tertido2 jg abah aku




P/S : Hargai kedua ibu bapa kita kerana disitulah terletaknye keberkatan n hargailah mereka selagi masih ade waktu n peluang kerana nilai kasih sayang itu amat berharga.

















0 comments:

Post a Comment

Love is...
© ~♥.:rEd RosEs LadY:.♥~ - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace - Blogger Styles